• zaloguj się
  • utwórz konto

Internetowa Rejestracja Gości Zagranicznych

zmień rejestrację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rejestracji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rejestrację.

Witamy w systemie Internetowej Rejestracji Gości Zagranicznych

System Internetowej Rejestracji Gości Zagranicznych (IRG) jest systemem administracyjnym, stworzonym w celu rejestrowania obecności gości na terenie Uniwersytetu oraz zapewnienia im dostępu do systemów i usług dostępnych na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Prosimy o zarejestrowanie się w systemie, jeśli przyjeżdżasz na Uniwersytet w jednym w poniższych celów (oraz nie jesteś osobą pracującą / studiującą / realizującą program studiów doktoranckich na UW): 

  • praktyka studencka / absolwencka / staż inny niż naukowy 
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych 
  • prowadzenie badań naukowych 
  • prowadzenie badań naukowych oraz zajęć dydaktycznych 
  • udział w szkoleniu / wizycie studyjnej
  • inny cel. 

 

O zarejestrowanie się w systemie prosimy osoby, które mają już ustaloną wizytę w jednej z jednostek UW. 

Jeśli nadal szukasz możliwości wyjazdu, skontaktuj się z wybranymi wydziałami (LISTA- https://www.uw.edu.pl/uniwersytet/wydzialy-i-jednostki/).

Jeśli masz pytania dotyczące systemu, skontaktuj się z pracownikami Welcome Point: visitors@uw.edu.pl

Praktyczne informacje na temat Uniwersytetu Warszawskiego i pobytu w Polsce można znaleźć na stronie Welcome Pointu.

 

Jeśli jesteś zainteresowany studiami na Uniwersytecie Warszawskim, wejdź na stronę Internetowej Rekrutacji Kandydatów: irk.uw.edu.pl 

 

Jeśli szukasz ofert pracy, zajrzyj na stronę: https://en.uw.edu.pl/jobs/ 

 

Osoby zainteresowane wolontariatem na Uniwersytecie Warszawskim proszone są o kontakt z Uniwersyteckim Centrum Wolontariatu: wolontariat@uw.edu.pl

 Jeśli potrzebujesz pomocy związanej z niepełnosprawnością, skontaktuj się z Biurem ds. Osób z Niepełnosprawnościami: bon@uw.edu.pl