Witamy w systemie Internetowej Rejestracji Gości Zagranicznych
System Internetowej Rejestracji Gości Zagranicznych (IRG) jest systemem administracyjnym, stworzonym w celu rejestrowania obecności gości na terenie Uniwersytetu oraz zapewnienia im dostępu do systemów i usług dostępnych na Uniwersytecie Warszawskim.
Prosimy o zarejestrowanie się w systemie, jeśli przyjeżdżasz na Uniwersytet w jednym w poniższych celów (oraz nie jesteś osobą pracującą / studiującą / realizującą program studiów doktoranckich na UW):
- praktyka studencka / absolwencka / staż inny niż naukowy
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
- prowadzenie badań naukowych
- prowadzenie badań naukowych oraz zajęć dydaktycznych
- udział w szkoleniu / wizycie studyjnej
- inny cel.
O zarejestrowanie się w systemie prosimy osoby, które mają już ustaloną wizytę w jednej z jednostek UW.
Jeśli nadal szukasz możliwości wyjazdu, skontaktuj się z wybranymi wydziałami (Lista jednostek).
Jeśli masz pytania dotyczące systemu, skontaktuj się z pracownikami Welcome Point: visitors@uw.edu.pl
Praktyczne informacje na temat Uniwersytetu Warszawskiego i pobytu w Polsce można znaleźć na stronie Welcome Pointu.
Jeśli jesteś zainteresowany studiami na Uniwersytecie Warszawskim, wejdź na stronę Internetowej Rekrutacji Kandydatów: irk.uw.edu.pl
Jeśli szukasz ofert pracy, zajrzyj na stronę: https://en.uw.edu.pl/jobs
Osoby zainteresowane wolontariatem na Uniwersytecie Warszawskim proszone są o kontakt z Uniwersyteckim Centrum Wolontariatu: wolontariat@uw.edu.pl
Jeśli potrzebujesz pomocy związanej z niepełnosprawnością, skontaktuj się z Biurem ds. Osób z Niepełnosprawnościami: bon@uw.edu.pl